Friday, September 28, 2012

Cameron Highlands

MARDI station, Cameron Highlands.
Tomorrow I'll be leaving for Cameron Highlands for a two day course. Lepas ni nak packing barang yang perlu dibawa. Musykil juga samada perlu  bawa baju tebal atau tidak sebab program akan berakhir lewat malam. Kalau waktu siang suhu di Cameron tak berapa sejuk .
InsyaAllah  adik nombor tiga yang bertugas di Kolej Matrik Pahang akan balik bercuti ke rumah ayah malam ni.  Adik dan family dari Durban, South Africa akan sampai pada hari Sabtu   untuk menerima anugerah perkhidmatan  lebih 20 tahun dengan  PETRONAS.   Cik Tutor  kol sebab excited nak tahu hadiah apa Pak Cik Azman dapat.
 Tersasul sebut nama cik Tutor ni, rasa  kesian pulak kat dia.  Saya selalu tegaskan ,segala amalan dimulakan dengan niat. Niat ke Sydney untuk panjangkan silaturrahim dengan seorang kenalan dari Indonesia yang mempunyai minat yang sama.  Mafhum hadith jelas menyatakan seseorang  akan dapat segala apa yang dia  niatkan. Ganjaran dunia dan akhirat  akan diberi kepada mereka-mereka yang ikhlas hanya kerana Allah . I hope Cik Tutor will enjoy herself immensely plus her imaan is solidly intact in her heart.
Kena beredar sekarang sebab  malam ni kena tidur awal supaya tak mengantuk bila fetch adik kat Medan Gopeng.

No comments:

Post a Comment