Sunday, March 14, 2010

Bahagianya!

Just coming back from my favourite student's wedding feast. Dari jauh pengantin tersenyum lebar apabila terpandang kami berdua . Saya mengucapkan syukur bila melihat bekas anak murid tersenyum gembira di hari bahagianya. Kemudian kedua mempelai bersalaman dengan tetamu yang hadir. Lebih mengujakan apabila si pengantin perempuan menegur saya," Ni mak dijah ke?"
"oh, sekolah Taayah ke dulu?
" Ya, satu kelas dengan Asma"

What a small world! Hati berbunga-bunga lagi. Tanpa disangka, saya memenuhi jemputan 2 dalam 1. Cik tutor sekarang berada jauh di bumi Aussie. Kiranya tadi, saya jadi wakil cik tutor meraikan walimah sahabatnya, maizatul dengan bekas anak murid saya, Saifullah, yang telah tamat pengajian sarjana undang-undang Islam di UIA. Kalau tak silap beliau sekarang bertugas sebagai hakim syariah di Pulau pinang.

Kami doakan semoga kehidupan Saifullah dan Maizatul sentiasa diberkati dan dirahmati
Allah. Semoga berbahagia ke anak cucu. Ameen.

Kerol.....

Good luck in your exams. Cuti sekolah ni mak kerap berada di rumah opah. Sekali sekala balik rumah untuk beri kucing makan. Take care!

1 comment:

  1. okay mak...dont worry..kerol akan buat yg terbaek..love u mak! :)

    ReplyDelete